Livestream 1. maj 2021

Program

Opvarmning

  • (8 min 20 sek)
  • 20 spm (40) – 21 spm (45) – 22 spm (50)  – 23 spm (55)  – 24 spm (60)  – 25 spm (40)  – 26 spm (45)  – 27 spm (50)  – 28 spm (55)  – 29 spm (60)

Træning

  • Interval 1 (13min)
  • 2-2-2-P-2-2-2 i 30-28-25 P 25-28-30 spm
  • Interval 2 (4 min)
  • 4x 30 sek pause med 5 sek Count Down/ 30 sek max spm med en start 4 min.
  • Interval 3 (13 min)
  • 1-2-3-p-3-2-1 i 24-26-28-28-26-24 spm
  • Interval 4 (4 min)
  • 4x 30 sek pause med 5 sek Count Down/ 30 sek max spm med en start 4 min.

Træning

Afroning (5 min)

2 Comments

  1. Fedt program ! Der blev rykket igennem. En anelse flere mellemtider under intervaller for os der ikke har samme luft som dig Brian, så bliver det mere overskueligt og ignorere trætheden. 50+ minutters hård hård træning sat ind på kontoen, selv på en travl Lørdag med mange gøremål, og muligheder for overspringshandlinger 😀.


Add a Comment